Voer de Oranjeleeuw in jezelf met Unox!


Key Visual Oranjeleeuw

In de aanloop naar het WK heeft Art of Branding een B2B campagne mogen opzetten voor Unox om de verkoop van het broodje Unox te boosten. De campagne is in een feestelijke oranje stijl om het oranjegevoel naar boven te brengen. Afgelopen week hebben we de middelen voor het eerst gespot bij de Esso!

 

Unox Hotpot-pakket

Speciaal voor Oranje-events is de Unox hotpot in een feestelijk oranje jasje gestoken. Unox-verkopers, zoals cafe’s en cateraars, krijgen dit pakket gratis bij hun bestelling om de gasten in oranje sferen te brengen tijdens de Oranje events. Deze hotspot zagen we ook al bij de Esso!

worstwarmer-02Unox_Oranje_3

 

 

Direct Mailing

Om het Unox Hotpot-pakket onder de aandacht te brengen bij de verkopers heeft Art of Branding een advertentie, banners, posters, plafondhanger en een toonbanksticker opgemaakt en een direct mailing opgesteld die vervolgens naar de verschillende verkopers gestuurd is.

aob Unox_DM

Advertentie 

aob Unox_Adv

Instore Esso

Unox_Oranje_1.2 Unox_Oranje_4

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *