TENA campagne “Make it Happen!” online!

In opdracht van TENA heeft Art of Branding een nieuwe activatiecampagne ontwikkeld: Make it Happen!

Het blijkt namelijk dat een gevoelige blaas je leven niet hoeft te beïnvloeden, zeker niet met de producten van TENA. Om meer vrouwen hiervan bewust te maken, ontwikkelde Art of Branding een campagne waarin de consument onbezorgd van leuke uitjes kan genieten.

Voor de Make it Happen-actie is een onderzoek gehouden onder vrouwen uit Nederland en België met als hoofdvraag: “Wat is het leukste dagje uit?”. Dit heeft geresulteerd in een top 10 favoriete uitjes. TENA geeft maar liefst 20 x een uitje weg uit de top 3 hiervan.

Op iedere verpakking van TENA is een unieke actiecode te vinden. Op www.make-ithappen.eu kan deze code ingevuld worden samen met een originele motivatie. Zo wordt er automatisch kans gemaakt op 1 van de 20 uitjes t.w.v. €250,-.

Benieuwd naar het resultaat? Bekijk hier de actiewebsite van “Make it Happen!” en laat je inspireren!

packshot-sticker

 

footer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *