Olympische Spelen 2012

Unilever Homecare

Briefing

Ontwikkel voor de Unilever Home Care merken Robijn, Andy, Cif, OMO, Sun, Glorix, en Sunil een actie voor Albert Heijn die aansluit bij de Olympische Spelen van 2012 in Londen.

Klant

Unilever Homecare

Case

Olympische Spelen 2012

Categorie

Activatie

Middelen



Realisatie

In de periode van 23 juli tot en met 25 augustus 2012 maakte de klanten bij Albert Heijn, naast het voordeel op de Unilever Home Care producten, kans op een trip naar Londen. De executie van de actie was terug te vinden in vele middelen zoals:

  • Uitgebreide winkelvloer executie bestaande uit een waar podium in de grootste AH’s, gemerchandized kopstellingen en gangpaden, actie displays, displaybakken, wobblers en een informatiefolder.
  • Online ondersteuning door een actiewebsite, iPad advertentie en een themashop in de AH webwinkel.
  • Advertentie in de Allerhande en productmerchandize in de Bonusfolder en in de TV reclame van Albert Heijn.