Voer de oranjeleeuw in jezelf

UFS / Broodje Unox

Vraag aan Art of Branding

Unilever Food Solutions heeft Art of Branding gevraagd voor de ontwikkeling van een nieuwe activatie voor Broodje Unox. Deze activatie wordt ingezet tijdens het WK van 2014 en andere echte Oranje evenementen. Het doel van de activatie is Horeca operators (zoals café’s, sportverenigingen etc.) te stimuleren om tijdens deze evenementen de Unox bakfiets te bestellen.

Realisatie

Allereerst is, speciaal voor de oranje-events, de Unox hotpot in een nieuw oranje jasje gestoken met de payoff: “Voer de oranjeleeuw in jezelf”. Unox-verkopers krijgen dit packet gratis bij hun bestelling om de gasten in oranjesferen te brengen.
Om deze Unox hotpot onder de aandacht te brengen bij verkopers heeft Art of Branding een advertentie, poster, banner, plafondhanger en toonbanksticker opgemaakt. Ook is er een direct mailing gestuurd naar de verschillende verkopers.

De campagne is in een feestelijke oranje stijl en het oranjegevoel staat centraal in deze campagne.

Klant

UFS & Broodje Unox

Case

Voer de oranjeleeuw in jezelf

Categorie

Activatie

Middelen