Make it Happen!

SCA / TENA Lady

Briefing

TENA Lady heeft Art of Branding gevraagd om een nieuwe activatiecampagne te ontwikkelen. Dit heeft geresulteerd in de campagne: Make it Happen!

Realisatie

Om vrouwen bewust te maken van het feit dat een gevoelige blaas je leven niet hoeft te beïnvloeden, ontwikkelde Art of Branding een campagne waarin de consument onbezorgd van leuke uitjes kan genieten. Voor de Make it Happen-actie is er allereerst een onderzoek gehouden onder vrouwen uit Nederland en België met als hoofdvraag: ‘’Wat is het leukste dagje uit?’ Dit heeft geresulteerd in een top 10 favoriete uitjes. De 3 meest favoriete uitjes zijn gebruikt voor de Make it Happen-actie.

De consument vindt op iedere verpakking een unieke actiecode terug. Deze kan ingevuld worden op de actiewebsite www.make-ithappen.eu. De winnaars worden geselecteerd op basis van hun motivatie. Er worden in totaal 20 uitjes weggegeven in zowel Nederland als België.

Art of Branding heeft de on-pack sticker, de actiewebsite en banners ontwikkeld voor deze campagne.

Klant

SCA TENA Lady

Case

Make it Happen!

Categorie

Activatie

Middelen