Make it Happen!

SCA / TENA Lady

Briefing

Ontwikkel een activatie campagne voor TENA Lady waarmee de trial wordt gestimuleerd en de loyaliteit wordt vergroot onder de groep van Acceptors Women.

Campagne

Een gevoelige blaas hoeft niet je leven te beïnvloeden, zeker niet met de producten van TENA. Om meer vrouwen hiervan bewust te maken, ontwikkelde Art of Branding een campagne waarin de consument onbezorgd van leuke uitjes kan genieten. Voor de Make it Happen-actie is een onderzoek gehouden onder vrouwen uit Nederland en België met als hoofdvraag: “Wat is het leukste dagje uit?”. Dit heeft geresulteerd in een top 10 favoriete uitjes. TENA gaf maar liefst 20 x een uitje weg uit de top 3 hiervan.

Resultaten

Met meer dan 6000 actieve deelnemers en een succesvolle refer a friend kortingsactie is de activatie in 2015 voor een tweede keer met succes herhaald.

Klant

SCA TENA Lady

Case

Make it Happen! 2015

Categorie

Activatie

Middelen