IJsthee van echte theeblaadjes

Unilever / Pure Leaf

Briefing

Na de succesvolle introductie in 2015 werd het tijd voor Pure Leaf om de volgende stap te nemen. Art of Branding werd gevraagd om een campagne te ontwikkelen om van Pure Leaf Nederlands favoriete ijsthee te maken.

Campagne

Allereerst zijn we gestart met een nieuwe key visual die een breder publiek aanspreekt en copy die meer focust op de product benefits. Deze hebben we vervolgens landelijk uitgerold in outdoor, print en instore. We hebben samen met de Rotterdamse cocktailbar Noah speciale cocktails ontwikkeld die bij geselecteerde outlets worden geserveerd en we zijn het tweede jaar ingegaan met onze foodtruck.

Resultaten

De winkelvloeractivatie en de landelijke print uitrol hebben geleid tot een succesvolle campagne voor Pure Leaf.  In 2017 gaat het merk verder om van ijsthee gemaakt van echte theeblaadjes een begrip te maken.

Klant

Pure Leaf

Case

IJsthee van echte theeblaadjes

Categorie

Communicatie, Activatie

Middelen

Outdoor / Print / Instore / POS / Instore demo's / Out of Home / Foodtruck tour