Politie Rotterdam-Rijnmond 2012

Als vrijwilliger bij Politie Rotterdam-Rijnmond

Briefing

Vervolg van de multimediale campagne uit 2011  om meer bekendheid te creëren voor een baan als vrijwilliger of volontair bij de politie. Eind vorig jaar heeft Art of Branding, in opdracht van bureau Politievrijwilligers Rotterdam, een succesvolle campagne opgezet. Deze campagne had als doel om de bekendheid van vrijwilligers en volontairs bij de politie onder de aandacht te brengen bij de Rotterdamse inwoners. De politie was erg tevreden en heeft ons gevraagd voor een vervolgcampagne.

Realisatie

In 2012-2013 heeft Art of Branding wederom een multimediale vervolgcampagne ontwikkeld om meer bekendheid te creëren voor een baan als vrijwilliger of volontair bij de politie. In Zuid-Holland-Zuid is de campagne voor het eerst neergezet en zijn de uitingen gebruikt van de campagne uit 2011. In de regio Rotterdam-Rijnmond is de doelstelling van het aantal volontairs ruim bereikt. Daarom zijn voor deze regio een aantal veel voorkomende beroepen gebruikt in de uitingen om de interesse te wekken voor de functie als Politievrijwilliger.

De campagne was dit jaar terug te zien in de volgende media:

  • Buitenreclame: Abri’s, Centercom, Tram, Event
  • Print: Metro, Dichtbij (Huis-aan-huis)
  • Radio: RTV Rijnmond & Radio Decibel
  • TV: RTV Rijnmond
  • Online: Website Politie, Facebook, dichtbij.nl

Klant

Politie Rotterdam-Rijnmond

Case

Als vrijwilliger bij Politie Rotterdam-Rijnmond

Categorie

Communicatie, Activatie

Middelen

Outdoor / Print / Radio / TV / Online