Happiness Station

Unilever / OLA

Briefing

Happiness Global heeft Art of Branding gevraagd invulling te geven aan de Look & Feel van de vernieuwde OLA Happiness Station in Noordwijk. Een spannende opdracht, omdat het een voorbeeld is voor het gehele Happiness Global traject.

Realisatie

Om de nieuwe Look & Feel van de OLA Happiness Stations te vertalen heeft Art of Branding verschillende activatie middelen ontworpen en ontwikkeld. Onder het mom van Goodbye Serious heeft Art of Branding de opening posters, flyers, vouchers en postcards ontwikkeld, met elk middel een eigen persoonlijkheid en karakter.

Art of Branding zal verder ook verantwoordelijk zijn voor de roll-out en ontwikkeling van de vernieuwde wereldwijde Global Identity Alignment Campagne van alle andere wereldwijde OLA Happiness Stations en de daaruit voortvloeiende merkactivatie.

De draai van Art of Branding op de nieuwe identiteit van OLA Happiness Station heeft tot een leuke, frisse en speelse uitkomst geleid met als resultaat een mooie, nieuwe activatie waar Art of Branding en Unilever beiden trots op kunnen zijn!

Klant

OLA

Case

Happiness Station

Categorie

Communicatie

Middelen