WinWin: Samenwerken, samen winnen!

Nederlandse Staatsloterij

Vraag aan Art of Branding

Het verzorgen van de handelscommunicatie van de Nederlandse Staatsloterij naar alle verkooppunten in Nederland. Het doel was onder andere om de betrokkenheid van de retailers te verhogen.

Realisatie

Op 1 oktober 2012 introduceerde de Staatsloterij een nieuwe extra event-trekking, de Gelukstrekking. Deze trekking heeft een bijzonder prijzenpakket: 24 uur lang ieder kwartier kans op een hoofdprijs van €100.000,-. Voor deze nieuwe trekking heeft Art of Branding een ‘opwarmactivatie’ bedacht. Deze activatie bestond uit een teaser met klavertje vier zaadjes en een leaflet met de key visual.

De retailers maakten teven kans op cash en een vip-arrangement met het team wanneer ze hun persoonlijke doelstelling hebben behaald. Conceptnaam: “Verdien met je team”. Art of Branding heeft hiervoor de look & feel ontwikkeld en deze doorvertaald naar verschillende middelen zoals een flyer en een mailing.

Klant

Nederlandse Staatsloterij

Case

WinWin: Samenwerken, samen winnen!

Categorie

Communicatie

Middelen



Tagged