Dove self-esteem programma

Unilever / Dove

Briefing

Al jaren zet Dove zich in om het zelfvertrouwen van alle vrouwen, met name jonge meisjes, positief te beïnvloeden. Daarom heeft het merk het Self Esteem programma opgezet, waarbij het zelfbeeld van jonge vrouwen wordt versterkt middels het aanspreken van verschillende rolmodellen.

Campagne

Art of Branding en Dove slaan de komende 5 jaar de handen ineen om jongens en meisjes een positieve relatie met het eigen zelfbeeld helpen te ontwikkelen. Het strategisch activatiebureau uit Rotterdam is trots dit prestigieuze project te mogen begeleiden. “Dove heeft zo’n unieke positie in het leven van jongens en meisjes, het is een prachtige kans om hen te helpen en het zelfvertrouwen te versterken” aldus Stijn Mentrop-Huliselan, oprichter van Art of Branding.

Resultaten

In 2016 hebben meer dan 60.000 kinderen en volwassenen actief deelgenomen aan het Dove Self Esteem programma.

Klant

Dove

Case

Dove self-esteem programma

Categorie

Communicatie, Activatie

Middelen