Coldpressed Oatmeal

FrieslandCampina / CoolBest

Briefing

CoolBest heeft een nieuwe range ‘Coldpressed’ sappen ontwikkeld. Een hoogwaardige en enorm gezonde manier van ‘juicing’, waar ook nog eens havermout in zit. Een perfecte start van de dag dus! Art of Branding is gevraagd om hier de communicatie en activatie voor te ontwikkelen.

Campagne

In de key visual hebben we de koude CoolBest wereld naar de keukentafel gehaald waar jij altijd zelf aan de slag moest met vers fruit en havermout. Op de ochtenden dat je iets minder tijd hebt hoef je nu namelijk zelf geen smoothie meer te maken voor een gezonde start. 

Om mensen te overtuigen van de authentieke smaak en bereidingswijze van de ‘Coldpressed’ smoothies zijn we een samplingcampagne gestart met een echte juicebar.

Resultaten

Nog even geduld 🙂

Klant

CoolBest

Case

Coldpressed Oatmeal

Categorie

Communicatie, Activatie

Middelen

Print / POS / Sampling