Maak kans op je eigen stukje natuur

Boomfeestdag

Briefing

De Boomfeestdag heeft als doelstelling elk kind voor zijn 10e levensjaar een boom te laten planten. Dit doen zij onder andere op de nationale viering waar elk jaar meer dan 200.000 kinderen en boom planten. Art of branding zet zich in door middel van een pro bono campagne om de boomfeestdag te ondersteunen in haar marketing activiteiten.

Campagne

Om zoveel mogelijk kinderen een boom te laten planten hebben wij onder andere  Edet als hoofdsponsor aangedragen om hoofdsponsor te worden. Door middel van een winactie met Welkoop & Edet kan elke consument een eigen stukje natuur maken. Verder heeft Art of Branding diverse communicatieconcepten ontwikkelt met bijbehorende middelen voor onder andere de Nationale Klimaattop.

Resultaten

In 2017 bestaat de Boomfeestdag 60 jaar. In totaal hebben 110.000 kinderen meer dan 220.000 bomen geplant over heel Nederland.

Klant

Boomfeestdag

Case

Maak kans op je eigen stukje natuur

Categorie

Communicatie, Activatie

Middelen