Olympisch Voordeel bij Albert Heijn!

Olympisch Voordeel op Unilever Home Care producten bij Albert Heijn; Win een trip naar Londen!

Art of Branding heeft voor de Unilever Homecare merken een actie voor de Olympische Spelen mogen ontwikkelen bij Albert Heijn. Bij de actie maakt de klant, naast het voordeel op de homecare producten, kans op een trip naar Londen om daar de Olympische sporters aan te moedigen.

De executie van de actie is terug te vinden in vele middelen zoals:

  • Uitgebreide winkelvloer executie bestaande uit een waar podium in de grootste AH’s, gemerchandized kopstellingen en gangpaden, actie displays, displaybakken, wobblers en een informatiefolder.
  • Online ondersteuning door een actiewebsite, iPad advertentie en een themashop in AH webwinkel.
  • Advertentie in de Allerhande en productmerchandize in de Bonusfolder en in de TV reclame van Albert Heijn.

 

Hoe werkt de actie?

1. Koop een actieproduct bij Albert Heijn of in de Olympisch Voordeel themashop op AH boodschappen webwinkel

2. Check de productiecode op www.wineentripnaarlonden.nl

3. Zie direct of je gewonnen hebt!

De actie loop van 23 juli t/m 5 augustus dus ga snel naar de Albert Heijn bij u in de buurt of bezoek de webwinkel van Albert Heijn. Misschien wint u wel een trip naar Londen!

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *