Nieuwe theebeleving: Lipton PerfectT Speculoos!

Thee is al jaren een populaire drank. Thee heeft, in tegenstelling tot andere warme dranken, in de horeca altijd zijn eenvoud behouden. Hier komt dit najaar verandering in! Komende winter introduceren Unilever Food Solutions namelijk een nieuwe winterspecial: Lipton PerfectT Speculoos. Een winterse mix van Lipton Trendy T Earl Grey, Monin Speculoos siroop, steranijs, kaneelstokje en sinaasappelschil.

In opdracht van Unilever Food Solutions heeft Art of Branding een activatie ontwikkeld voor deze nieuwe theebeleving. De activatie is gericht op horeca met als doel het op de kaart zetten van Lipton PerfectT.

Het proces is begonnen met het ontwikkelen van een concept en naam rondom de nieuwe thee-ervaring. Vervolgens is door middel van fotografie de basis voor de key visual gemaakt. Deze key visual is doorvertaald naar verschillende middelen zoals advertenties, banners, instructiekaartjes en tafelkaartjes voor in de horeca.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *