Een succesvol eerste halfjaar van 2016

Het jaar vliegt voorbij en de zomer is begonnen. Tijd voor een update van de eerste helft van 2016.

Dove heeft Art of Branding gevraagd voor de maandelijkse Dove mailing. Hiervoor hebben wij een inspirerende nieuwsbrief ontwikkeld die de lezers een relaxmomentje moet bezorgen. In de nieuwsbrief zijn leuke content en winacties te vinden.

 

Ook Dove Self Esteem gaat de samenwerking met Art of Branding aan. De komende vijf jaar slaan zij de handen ineen om jongens en meisjes een positief zelfbeeld te laten ervaren. We zijn erg trots om Dove Self Esteem te mogen begeleiden in dit project en zo het zelfbeeld van jongens en meisjes te kunnen verbeteren.

 

Voor Heijmans heeft Art of Branding de ontwikkeling van twee projectwebsites op zich genomen. Voor de projecten Couwenhoek en Dichtbij in Leidschenveen zijn websites ontwikkeld die naarmate het project vordert worden geüpdatet.

 

Unilever Capabilities heeft ons gevraagd om haar interne trainingen en cursussen van Unilever Food Solutions globaal een boost te geven. Hiervoor heeft Art of Branding de Aim Higher week ontwikkeld met alle communicatiemiddelen zoals een guidebook voor managers en een roadmap met alle beschikbare tools en trainingen.

 

Ook doet Art of Branding een project voor het Rijksvastgoedbedrijf. Zij hebben ons gevraagd voor het ontwikkelen van promotionele en verkoop bevorderende campagnes. Op deze manier dragen wij bij aan de succesvolle verkoop van leegstaande panden die door Rijksvastgoedbedrijf worden beheerd.

 

Ondertussen wordt er hard doorgewerkt aan de volgende projecten. Binnenkort meer!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *