Een koninklijke opdracht voor Art of Branding!

Voor de Koningsdagtrekking 2015 van de Staatsloterij heeft Art of Branding de retailactivatie ontwikkeld. Van 11 april tot en met 18 april 2015 maak je kans op een van de 100 overnachtingen met koninklijke allure in een luxe suite van Hotel van Oranje. Deze koninklijke gastvrijheid houdt in:

– Een hotelovernachting voor 2 personen in een Superior Deluxe kamer in Hotel van Oranje (vijf sterren)
– Een VIP welkomstpakket op de kamer
– Een koninklijk ontbijtbuffet met champagne en life cooking
– Toegang tot Aqua & Sauna Oranje, met gebruik van fitness, subtropisch golfzwembad, infrarood warmtecabine, sauna’s, whirlpool, stoombad, dompelbad en neveltuin

Naast het bedenken van het concept en de opmaak van een baliedisplay en flyer, hebben wij ook de samenwerking tussen de Staatsloterij en Hotel van Oranje verzorgd.

Een koninklijke opdracht voor Art of Branding dus!
photo 2

 

 

 

photo 3Schermafbeelding 2015-04-13 om 14.27.29

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *