Dove Self Esteem kiest voor Art of Branding

Al jaren zet Dove zich in om het zelfvertrouwen van alle vrouwen, met name jonge meisjes, positief te beïnvloeden. Daarom heeft het merk het Self Esteem programma opgezet, waarbij het zelfbeeld van jonge vrouwen wordt versterkt middels het aanspreken van verschillende rolmodellen.

Uit Dove’s onderzoek is gebleken dat slechts 4% van de vrouwen over de hele wereld zichzelf mooi vindt. De onzekerheid die dit met zich mee brengt, begint al op jonge leeftijd. Uit hetzelfde onderzoek blijkt dat 6 op de 10 meisjes zich zorgen maakt over hoe ze eruit zien en dit heeft nadelige gevolgen voor (onder andere) sociale activiteiten.

Art of Branding en Dove slaan de komende 5 jaar de handen ineen om jongens en meisjes een positieve relatie met het eigen zelfbeeld helpen te ontwikkelen. Het strategisch activatiebureau uit Rotterdam is trots dit prestigieuze project te mogen begeleiden. “Dove heeft zo’n unieke positie in het leven van jongens en meisjes, het is een prachtige kans om hen te helpen en het zelfvertrouwen te versterken” aldus Stijn Mentrop-Huliselan, oprichter van Art of Branding.

Sinds 2008 is Art of Branding een full-service, strategisch marketingbureau. Het bedrijf is dé partner als het gaat om het oplossen van ingewikkelde marketingvraagstukken met een through-the-line aanpak: van briefing, naar concept & creatie, tot scherpe executie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *