Art of Inspiration juli 2012

Beste lezer,

De zomermaanden zijn goede momenten om terug te kijken op alle projecten van het afgelopen half jaar en een blik te werpen op de projecten die nog komen gaan. Met onze nieuwe, overzichtelijke website en twee nieuwe aanwinsten voor ons team delen wij graag onze laatste nieuwtjes met u.

Veel leesplezier!

 

Nieuwe klanten

Art of Branding een through-the-line conceptbureau

 Preferred Supplier Unilever: Na een selectie uit 40 bureaus is Art of Branding 1 van de 15 vaste through-the-line conceptbureaus geworden die zich Preferred Supplier van Unilever mag noemen.

 Staatsloterij: Na een pitch heeft de Nederlandse Staatsloterij gekozen voor Art of Branding om de handelscommunicatie naar alle verkooppunten te verzorgen.

  Olympische Spelen – Albert Heijn: Voor de Home Care merken van Unilever hebben we een activatie campagne ontwikkeld rondom de Olympische Spelen bij Albert Heijn.

 Leaf – Sportlife: Op dit moment zijn we druk bezig om een instore communicatie strategie voor kauwgom (instore & outdoor communicatieplan) te ontwikkelen.

In één hap zomer met OLA

Brand Activation

Ook dit jaar stond het ingaan van de zomertijd centraal. Weer of geen weer, het maakt ook eigenlijk niet uit. Zodra mensen hun eerste ijsje hebben gegeten, is dat voor hen ‘emotioneel’ de start van de zomer. Art of Branding bedacht daarom voor OLA een cross-mediale campagne genaamd: In één hap zomer!

 

 

 

De Verbinding

Art of Caring

Voor de stichting de Verbinding heeft Art of Branding vanuit een heldere merkstrategie de identiteit doorvertaald naar de logo’s (stichting en BV), een huisstijl en een actiecampagne waarin een viral centraal staat. Dit project heeft Art of Branding uitgevoerd op pro-bono basis onder de vlag van Art of Caring.

 

 

 

Nieuwe smaken van Calvé

Brand Retail Activation

Art of Branding heeft een instore activatiecampagne ontwikkeld genaamd: “Flirt met de nieuwe smaken van Calvé.” In dit concept laat je je verleiden door de nieuwe smaken van Calvé die je barbecue net iets specialer maken.

 

 

 

 

Art of Branding in de media

Welke naam moet ik kiezen?

Stijn Mentrop beantwoordt deze vraag in het expertpanel van Het Financieele Dagblad. Klik hier voor een uitvergroting van het krantenartikel

 

 

Wilt u weten wat er op dit moment speelt bij uw consument? Of heeft u vragen over d mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor u kunnen betekenen. Dit kan via onderstaande contactgegevens. Natuurlijk komen wij ook graag bij u langs!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *