ART OF INSPIRATION APRIL 2014

 

Beste lezer,

Het is weer tijd voor onze halfjaarlijkse Art of Inspiration! Vorig jaar hebben we ons 5-jarig jubileum mogen vieren! Een mooie mijlpaal, zeker in tijden van crisis. Gelukkig is de economie weer aan het herstellen en ziet de toekomst er rooskleurig uit. Een goed moment om terug te kijken op leuke en uitdagende projecten van het afgelopen half jaar. Hieronder hebben we er een paar uitgelicht. Benieuwd waar we momenteel mee bezig zijn? Neem eens een kijkje op onze website en volg onze blog!

 

 

CONIMEX
Maak jouw nasi nóg lekkerder! 

Om smaakmakers als kroepoek, sambal, ketjap en gebakken uitjes weer op de kaart te zetten, heeft Conimex Art of Branding gevraagd hierbij te ondersteunen. Voor Conimex bedachten wij een campagne waarin iedereen zijn eigen bord nasi/bami kan samenstellen door krokante, zoete, pittige en/of smeuïge smaakmakers toe te voegen. De pay off luidt dan ook ‘Maak jouw nasi nóg lekkerder’ en is zowel offline (print, POS, TVC) als online (AH.nl en website) uitgerold.

 

 

UNILEVER FOOD SOLUTIONS & DELI XL
WintersSparen spaarprogramma 

In navolging van de loyaliteitscampagne bij Sligro, heeft Art of Branding in samenwerking met Unilever Food Solutions (UFS) een online loyaliteitscampagne ontwikkeld voor Deli XL. De campagne was gericht op het NK en WK schaatsen wat in december 2013 centraal stond. De foodprofessionals spaarden bij aankoop van UFS producten medailles voor leuke winterse cadeaus.

 

 

UNILEVER SHOPPER MARKETING

Wij ondersteunen de Shopper Marketing afdeling binnen Unilever in een veelvoud van projecten. Regelmatig denken we met Unilever mee, om in samenwerking met retailers de shopper te omarmen. Zo zijn we bijvoorbeeld voor verschillende retailers bezig geweest om de avondmaaltijd toegankelijker te maken voor de shopper. Dit hebben we gedaan door de verschillende elementen van de maaltijd bij elkaar te plaatsen, zodat de shopper niet alle gangpaden af hoeft tijdens de (snellere) top-up trip. Ook cross-categoriale bestickering is hier een voorbeeld van.

 

 

HITACHI

Hitachi Power Tools Netherlands B.V. biedt een breed en compleet pakket elektrisch, snoerloos en benzine aangedreven gereedschap aan voor de professional en de semi-professional.

Hitachi is op zoek naar een andere benadering van het merk en heeft Art of Branding gevraagd een nieuwe communicatiestrategie te ontwikkelen. Hitachi wil dichter op de eindgebruiker zitten. De uitdaging is; het creëren van een merkbeleving, beginnend met een onderzoek onder eindgebruikers en dealers. We zijn volop bezig momenteel. Benieuwd naar het eindresultaat? Houd onze website in de gaten!

 

 

NIEUWSBERICHT
De 10 opmerkelijkste Super Bowl commercials van 2014

Afgelopen februari was het weer zover. Het jaarlijkse spektakel dat ook wel bekend staat als de Super Bowl. Een van de redenen om naar de Super Bowl te kijken zijn de grappige, vertederende en controversiële commercials. Wij hebben een selectie gemaakt van de 10 commercials die we het meest opvallend vonden.

 

 

NIEUWE KLANTEN

Ook in het eerste kwartaal van 2014 hebben wij weer nieuwe klanten mogen verwelkomen. We zijn met mooie projecten bezig voor o.a Broodje Unox en Quinter. Daarnaast hebben wij ook de pitch voor Heineken/Vrumona gewonnen! Kijk dus regelmatig op onze website voor de nieuwste projecten en het laatste nieuws!

 

TEAM


Art of Branding geeft in het kader van haar 5-jarig jubileum, 5 traineeships uit over de komende 1,5 jaar. Wij willen een plek zijn waar Rotterdamse talenten ervaring op kunnen doen, om zo lokaal een positieve impact te hebben op de ontwikkeling van onze bedrijfstak. In januari hebben wij de eerste twee trainees mogen verwelkomen: Thom en Helen. Daarnaast is Sabine eind januari als stagiaire bij ons begonnen. Welkom :-).

 

 

Wilt u weten wat er op dit moment speelt bij uw consument? Of heeft u vragen over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor u kunnen betekenen.
 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *