Art of Branding voor blauw

In 2011 heeft Art of Branding een multimediale campagne mogen ontwikkelen voor het Bureau Politievrijwilligers. Het doel van deze campagne was het genereren van naamsbekendheid onder de Rotterdamse inwoners. De resultaten van deze campagne waren boven verwachtingen, en in 2012 volgde daarom dan ook een vervolgcampagne.

Afgelopen week is Art of Branding uitgenodigd door bureau Politievrijwilligers Rotterdam voor de boekpresentatie van het boek ‘Burgers voor blauw’. Dit boek beschrijft de geschiedenis van de politievrijwilligers in Rotterdam en omstreken door de eeuwen heen. Met een persoonlijke voorwoord van burgemeester Ahmed Aboutaleb worden de vrijwilligers en volontairs gemotiveerd en in het zonnetje gezet voor hun inzet. Verder omvat het boek ook interviews die opgenomen zijn met huidige vrijwillige ambtenaren van politie en volontairs over hun motivatie, plezier in het werk en hun frisse kijk op de politieorganisatie.

Art of Branding is trots deel hebben mogen nemen aan de groei van de vrijwilligers en volontairs in Rotterdam en Zuid-Holland-Zuid en was daarom ook zeer vereert om aanwezig te mogen zijn op dit event.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *