Art of Branding ontwikkelt loyaliteitscampagne voor Deli XL

Eind december beginnen de grote schaatswedstrijden weer; de kwalificatie, het NK en het WK.

Art of Branding heeft in samenwerking met Unilever Food Solutions een online loyaliteitscampagne ontwikkeld voor Deli XL. Het NK en WK schaatsen van het aankomende winterseizoen staan binnen deze campagne centraal. Van 1 november 2013 tot en met 28 februari 2014 kunnen klanten, restaurants, hotellerie, catering en zorginstellingen, deelnemen aan het WinterSparen spaarprogramma. Door het ‘winnen’ van gouden, zilveren en bronzen medailles kunnen klanten punten sparen. Deze punten kunnen ingeruild worden voor leuke winterse cadeaus, zoals schaatstickets, een Snowworld arrangement of een Intersport waardebon. Daarnaast kan de klant sparen voor allerlei keukengerei, zoals glaswerk en messensets.

 

Executie

Schermafbeelding 2014-04-07 om 17.28.39 Appetizer_nieuwsbericht2 Appetizer_nieuwsbericht1

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *