Art of Branding on tour!

Op donderdag 15 mei 2014 gaf onze collega Tessa, samen met Lennaert van de Rhoer (Category Manager Consumer Tissue bij SCA,) een presentatie over een actuele case tijdens een bijeenkomst van Jong Trade Marketing (JTM).

Tijdens deze bijeenkomst stond het Joint Category Development traject tussen SCA & Jumbo centraal. Art of Branding heeft dit gehele traject gefaciliteerd, begeleid en fungeerde als “extended teamlid” voor SCA. Hier zijn een aantal concrete concepten uit voort gekomen. Het concept: “Schap, signing, segmentatie en verschillen” is geïmplementeerd bij Jumbo met goede resultaten! De case was zelfs genomineerd voor de Challenge Awards.

Een leuke, interactieve middag die werd afgesloten met een netwerkborrel en walking dinner.

logoJTM

Jong Trade Marketing
Vanwege de grote dynamiek en de toestroom van jonge mensen in het vakgebied Trade Marketing, is er een toenemende behoefte ontstaan om kennis en ervaringen met jonge professionals uit het vakgebied uit te wisselen. 
Jong Trade Marketing (JTM) biedt, als onderdeel van de Trade Marketing Association (TMA), een eigen platform voor jonge mensen die werkzaam zijn binnen uiteenlopende deelgebieden van Trade Marketing. Vanuit het platform wordt vier keer per jaar een bijeenkomst georganiseerd die in het teken staat van het delen van kennis en ervaring. www.jongtrademarketing.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *