30.11.2010 Woest aantrekkelijke vrouwen

Margriet Winterfair 2010

De moderne vrouw vervult anno 2010 vele rollen zoals moeder, dochter, partner en vriendin. Vrouwen zien zichzelf vooral als zorgzaam, betrouwbaar en eerlijk. Volgens de hoofdredactrice van Margriet, Leontine van de Bos, willen vrouwen van deze tijd ook nog eens graag ‘woest aantrekkelijk’ zijn. Tijdens de Margriet Winterfair 2010 kon Art of Branding, op uitnodiging van uitgever Sanoma, kennis maken met de desbetreffende doelgroep en zich laten onderdompelen in de wereld van de Margriet-lezeres.

De Margriet Winterfair is een drukbezochte beurs waar de bezoeker zich op allerlei manieren kan vermaken en zich kan laten voorlichten. Naast workshops kerstbal maken, sieraden maken, twitteren en visagie waren veel foodmerken prominent vertegenwoordigd. Naast Calvé, Becel, Lu, Maaslander, Koopmans en Bertolli waren ook grote retailketens als Marskramer en Miss Etam aanwezig.

Bezoekers kunnen zich een volle dag uitstekend vermaken. Dit jaarlijks terugkerende evenement vormt nog steeds een belangrijk platform voor interactie met deze doelgroep.

Rond een uur of drie werd het in de zalen van de jaarbeurs steeds rustiger. Behalve in zaal 4 waar een menigte ‘woest aantrekkelijke vrouwen’ zich had verzameld voor een spetterend optreden van Jan Smit. Dit was voor Art of Branding het perfecte tijdstip om zich stilletjes te begeven naar de uitgang.

Wilt u ook meer interactie met uw doelgroep, bel of mail ons voor een gepast advies.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *