25.01.2011 WHAT A SHOWWWWWWW……

‘’MY GODDDDDDD WHAT A SHOWWWWWWW……’’ Is slechts een van de reacties op de 4D experience van Ralph Lauren en wat mij betreft is dat een understatement.

3D is inmiddels een herkenbaar begrip en treedt ook voorzichtig de huiskamer van de consumenten binnen. Maar voor hoelang is 3D ‘nieuw’? Als je enkele forums afspeurt waar de techneuten en gadget geeks hun gedachtes over de toekomst loslaten komt er één woord voornamelijk naar voren en dat is 4D. De extra dimensie binnen 4D is ‘tastbaarheid’.

Tastbaarheid kan op vele manieren worden ingevuld. Mede daarom is het een ideale manier om het publiek, de consument een fantastische ervaring mee te geven dat gebouwd is rondom een merk. Ralph Lauren heeft ter ere van het ‘10 years of digital revolution’ een 4D expierence gegeven waar het merk Ralph Lauren centraal stond. Woorden doen deze show te kort. Laat je verrassen en inspireren door deze beleving :


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *