24.06.2011 Op visite bij Art of Branding

Art of Branding krijgt regelmatig de consument op bezoek. Voor verschillende klanten voeren we panelonderzoeken uit. Op deze manier probeert Art of Branding precies te achterhalen wat de consument drijft en beweegt, en hoe de retailer hierop kan inspelen.

In een ongedwongen sfeer komen we erachter wat er speelt bij de doelgroep. De informatie die we tijdens deze gesprekken te horen krijgen is verfrissend, up to date en altijd tot de kern.

Onze respondenten zijn zeer divers en variëren van laag- tot hoog opgeleid, met en zonder kinderen. Bij de keuze voor respondenten wordt gekeken naar de beoogde doelgroep van de klant.

Een professionele cameraman legt het panelonderzoek vast en maakt, op aangeven van Art of Branding, een samenvattend filmpje waar de belangrijkste uitspraken naar voren komen. Naar aanleiding van het panelonderzoek maakt Art of Branding een presentatie voor u met alle inzichten betreffende uw doelgroep.

Voor zowel de respondenten als Art of Branding is het iedere keer weer een middag om naar uit te kijken.

Ook nieuwsgierig naar wat er op dit moment speelt bij uw consument? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om te zien wat wij voor u kunnen betekenen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *