19.10.2011 Hoe verrassend bent u?

Met zoveel uiteenlopende merken en organisaties wordt het steeds moeilijker om op te vallen. Hoe zorgt u ervoor dat uw boodschap duidelijk overkomt, herkenbaar is en vooral blijft hangen bij uw doelgroep? Wij zijn van mening dat een combinatie van ongewoon denken, creativiteit en persoonlijke benadering dicht in de buurt komt.

Het antwoord op deze vraag ligt  wellicht voor de hand, maar wordt vaker onderschat of achterwege gelaten. Jammer, vinden wij! Want ongewoon denken is belangrijk om uw doelgroep te verrassen op elke mogelijke manier en creativiteit zorgt ervoor dat uw merk of organisatie blijft hangen bij uw doelgroep. Combineer deze twee aspecten met een persoonlijke benadering, en u zult zien hoe makkelijk u dichter bij uw doelgroep kunt komen. De advertenties hieronder, van de Duitse banensite jobsintown.de, geven een goed voorbeeld hoe ingespeeld kan worden op de doelgroep door ongewoon te denken en hen op een grappige manier persoonlijk kunt benaderen.

Wilt u weten hoe Art of Branding u dichter bij uw doelgroep kan brengen? Neem dan vrijblijvend contact op via het telefoonnummer 010-2810875.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *