Belarto deel je mooiste momenten

Onze klant Mercard | Intercard, marktleider in gelegenheidskaarten, gaat vanaf vandaag verder als Belarto! Een vernieuwde, duidelijke naam die zorgt voor een betere herkenbaarheid zowel bij haar wederverkopers als bij de consument.

Het is van groot belang dat je als merk zichtbaar en vindbaar bent. Daarnaast is het belangrijk om als merk ‘top of mind’ te zijn binnen deze belangrijke (emotionele) momenten in het leven van de consument: geboorte, huwelijk, feest. De happy momenten!

Art of Branding heeft Belarto ondersteund bij deze internationale naamswijziging. Enerzijds de ontwikkeling van een informatieve campagne voor de nieuwe handelsnaam en de nieuwe merknaam, gericht op wederverkopers.Anderzijds de ontwikkeling van een consumentencampagne voor merkintroductie om brand awareness en conversie in het wederverkoperskanaal te ondersteunen.

Klik hier voor een uitgebreide omschrijving van deze campagne.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *