17.05.2011 Wij verwelkomen…

Art of Branding heeft in het voorjaar niet stilgezeten! Naast de lopende projecten heeft Art of Branding een aantal nieuwe klanten mogen verwelkomen, namelijk Mercard | Intercard en Conimex.

Mercard | Intercard

Mercard | Intercard is een grote speler op het gebied van gelegenheidskaarten, die de kaarten zelf ontwerpt en produceert. De kaarten worden vervolgens via wederverkopers (drukkerijen en printshops als MultiCopy) verkocht aan de consument. Er kan een keuze gemaakt worden uit diverse collectieboeken, maar natuurlijk kan de consument de kaarten uit de collecties ook online bekijken en online bestellen.

Mercard introduceert dit jaar de nieuwe collecties onder een nieuwe merknaam. Naast het informeren en enthousiasmeren van de wederverkopers, wil Mercard ook de consument direct aanspreken (dit verliep altijd via de wederverkoper). Het is namelijk belangrijk om als merk ‘top of mind’ te zijn en herkenning op te roepen tijdens die belangrijke (emotionele) momenten in het leven van de consument: geboorte, huwelijk, feest. De happy momenten!

Conimex

Ter ondersteuning van de lancering voor de nieuwe satésauzen van Conimex heeft Art of Branding een activatiecampagne ontwikkeld rondom de nieuwe innovaties en het barbecueseizoen 2011. Voor de campagne is het belangrijk om awareness en trial te genereren voor de nieuwe barbecue satésauzen en daarbij meer sales te genereren met het gehele Conimex barbecue portfolio. Belangrijke voorwaarden vanuit Conimex waren het toegankelijk en relevant maken van Conimex bij de barbecue voor de moderne, jonge consument.

Benieuwd naar het resultaat? Houd dan aankomende zomer uw oren en ogen open en proef de nieuwe smaken!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *