02.08.2010 Super resultaten abri campagne Magnum Gold?!

Onze opdracht om effectieve communicatie voor het eerste gouden ijsje ooit te maken is meer dan geslaagd! De resultaten van de Magnum Gold?! abri campagne zijn binnen en deze overtroffen onze stoutste verwachtingen.

Het gebruik van twee uitingen waarbij we de teaser-uiting afgewisseld hebben met de reguliere abri in één campagneweek heeft de campagneresultaten goed gedaan. De campagne is zelfs beoordeeld met het op één na hoogste rapportcijfer (7,0) in de database van de onderzoeken van JCDecaux.

De resultaten laten goede scores zien op herkenning van de campagne (61%). Maar ook met de name op productrealisatie (98%, bewustwording dat de campagne over ijs ging) en merkrealisatie (97%, bewustwording dat campagne over Magnum ging). Overall werd eigenlijk op alle toegepaste punten de campagne zeer goed gewaardeerd.

Al met al een zeer mooie outdoor-case, waar we uiteraard zeer trots op zijn!

Wilt u ook de beste score met uw outdoor aanpak?

Neem dan contact op met Bas van der Luyt van Art of Branding: 010-2810875

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *